Hemskt.

har precis kollat klart på Kalla fakta. Riktigt bra program ibland.
Jag kan ju säga att jag grät floder, det är hemskt med barnen.
Tror som förälder är man mer blödig, och har nästintill lättare o gråta. Iaf när det är barn inblandade? jag är iaf sådan.. gråter för minsta lilla sak ibland, har nog mkt med känslor och göra.
Har fått höra av en kär vän att gråt ut när du mår dåligt, de gör alltid hon! och de har jag tagit efter nu =)..

Jimmy drog iväg ner till bron för o meta lite eller vad han nu sa, så jag har barnen själv. Visst Teo är jobbig och vill ha all min uppmärksamhet och telma är väldigt jobbigom kvällarna hon med, om hon fick skulle hon sitta i famnen hela kvällen och bröstet, det är kämpigt, men de är ju inte för all framtid. Men just idag är Teo lugn och leker uppe på sitt rum med sina traktorer som han älskar :).. Jag passar på o njuter en stund medans det är tyst hemma =P

ska kolla klart på mumien ikväll, ja har en tendens o somna mitt i filmen när det är som mest spännande, va samma när vi kikade på hankock. Och bigstan. Otroligt bra filmer.
Den enda jag sett klart är sex and the city =P..

jaja, ska ladda batterierna och leka lite med min son.
Telma vill väl snart ligga o snutta som vanligt om kvällarna.

Ha en bra kväll =)..

Kommentarer
Postat av: tess

oj va inlägg ja missat... läser å läser... vi måste komma förbi nå tag å se lillan... bara ja hinner. //Tess

2008-08-31 @ 20:25:03
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0