Barnen sover.

Nu har vi nattat båda barnen, de va så trötta. Teo sa hela tiden ooova oova, aah så söt han är :) o Telma har haft en dålig dag överhuvudtaget, så de vart sängen för henne o hon slocknade, tror tom hon haft feber idag snuttan :(.. och hon ska bitas hela tiden, blir lite små rädd att det är tänderna som spökar..  hon är ju inte ens fyra månader.. så de hoppas jag inte.. TUR jag inte ammar =P..

Båda barnen sov en riktig middag idag på över två timmar, så vet inte hur de kan vara så trötta som de är.
Men jag är med trött, somnade vid fyra inatt,  T J I I fick jag för jag drack  R C  cola innan jag skulle sova ;)..


Nu är de mat på bordet snart,
och sen kolla film och pussas med min älskling! =)..

Godernatten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja efter jul jag är garanterat på :)

Nyårslöfte..:)

2008-11-05 @ 08:34:05
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0