Bloggar ändå.

Vart ändå ett inlägg idag. =)
Mormor va nyss över med en fin klänning o träja till Telma som hon nu har på sig, super söt blev hon!
Det va egentligen en julklpapp men eftersom hon växer så fort så blev det att hon får kläderna nu :) Men Teodor får sina på jul/när han fyller.

Jag har även beställt lite leksaker till honom! En traktor bla, o en lastbil med en båt som släp. De kommer ju ändå gå sönder men hoppas han blir nöjd ändå :)..

Ja idag blir det inte mkt gjort, ska städa lite, GÅ promenad till kyrkan o lekparken. Jag behöver gå och gå nu när jag bestämt mig för att gå ner mina jävla gravidkilon som är kvar. 6 kilo ska ner till Nyår. Och de ska jag nog klara!

Min andra hälft är iväg till båten o tar upp den så att den kan åka i i vattnet igen till våren. Får hoppas på en kall vinter så man kan åka o pimpla på isen ;)..

Jaja, ska ta mina barn o börja o små städa lite.
wohoooo!

Ha en super bra lördag!
vi hörs nog snart igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0