Bokade biljetter.

Nu åker små syskonen hem på måndag kväll, 17.48 går tåget fårn Laxå, får sjutsa dem dit efterosm de inte kan ta o byta tåg själva än. Men har iaf haft en vecka o lite till med dem faktiskt, har varit roligt  Men också små jobbigt.
Teodor vet jag kommer lugna sig nu när dem åker hem, han är ju uppe i varv hela tiden när dem är i närheten =P
Men är man  s ö t  så är man.

vi gick en promenad till kyrkogården också, så mysigt, väldigt fint när det är så mkt ljus tända och gravarna va så fina o minneslunden. 
Tog bara ett kort o de va på disen som föll från himlen, men den lägger jag in imorgon, glömde ju bort o ta på gravarna, men de finns ju kvart som tur är

Svärmor är här, så ska gå o vara social med henne. och resten av gänget.
Barnen sover redan, skönt det. alltså mina o Jimmys, småsyskonen är ännu vakna.
Blir nog inget mer bloggande för min del ikväll.


ska mysa med ljus o släckt igen ikväll Smiley icon_wink.gif 
finns ju inge bättre med sin Ä L S K A D E !
...Hiii..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ne det var ju för halt :( O inge vinterdäck på.. Snyft.. Aha okej där ser man, hihi men har fått för mej att tjejer går upp mer än killar men kanske bara nått ja fått för mej ;) haha okej, men du har ju lärt dej mer än mej iaf, ja ger upp det där ja :D haft en bra helg. Skönt o se att du är lycklig :) Det är ja med, fasten saker o ting kunde väll vart bättre, men jag har ju min egna goa familj nu o den gör men LYCKLIG :) hihi.. Aa vi får försöka komma över nån dag när vi har låna bil :) Puss!!

2008-11-01 @ 21:35:26
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Melinda ♥

Igår så hade vi släkt på besök här hela eftermiddagen och kvällen, så vi hade det jättemysigt :) hur hade ni det då ? :)

2008-11-02 @ 11:03:38
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0