Depp/irriterad

Har gått upp nu med barnen hela helgen själv , o jävla Jimmy ligger o sover än... Vart tog dela lika vägen?!
blir så jävla putt när han ligger kvar flera timmar, igår hade vi dessvärre en jättejobbig dag, men bara halva som tur va..
får se hur länge han ska sova idag tro... börjar bli trött på att han nu bara tänker på sig själv sen han började jobba.. tänker inte på att jag är trött varje kväll efter att ha lekt o haft barnen en hel dag. M e n  j a g  s k u l l e  i n t e  b y t a  b o r t  d e m  m o t  n g t  s å  d e  g ö r  m i g  i n g e t , men jag är jättetrött när han väl kommer hem.. o så slänger han sig framför tvn efter han ätit o så står jag där o tar barnen själv o han ska vila, han kommer hem halv sex på kvällen, sen åker han på möte måndag/tisdag o fredag så vi ses ju verkligen inte mkt.. Och han undrar varför Teodor tyr sig mer till mig nu, och Temla skriker för de mesta hos honom, är de konstigt när han knappt har dem längre? Jag säger inte att han är en dålig pappa eller ngt, utan han är jättebra med barnen när han väl har dem.. Han skojbråkar massvis med Teo och så. Men han kunde visa lite mer nu när han ändå knappt är hemma tycker man..

Har snackat med honom om det här o han säger att han ska ändra sig..
aaha när då om man får fråga?

Ja idag va inget bra inlägg..
blir kanske bättre sen..

Ska iaf väcka honom nu för jag ska ut och gå med Jenna om en stund o då får han vara vaken..
vill inte att samma sak som hände igår ska hända igen :(

Jaja, får se om jag är gladare i nästa inlägg, men de är jag nog.. mensen som gör sitt med, HATAR mens..
Skulle göra allt för o slippa den... bleeh, blir tröt,t irriterad, så jävla lättretad tänder till på allt.. och är allmänt sur.. tur jag bara har den i tre dagar.. den håller på o tar slut nu :).. skönt det iaf!

Nu ska jag väcka jävla Jimmy =P...
är redan på bättre humör när jag skrivit av mig lite.

PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är även om jag och Ingo inte har barn än. Det är jävligt jobbigt! Han har dock blivit jävligt bra på allt nu :) Han diskar oftare, plockar undan och så :) Framsteg! Klagning hjälper, tro mig ^^

2008-11-17 @ 02:29:22
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0