Eftermiddagen.

Har inte alls hunnit sitta vid datorn så mkt idag, annars brukar jag ju blogga en hel del ;)
Meen inte så mkt idag o mer blir det nog inte, kanske lite senare men de märks ju,man vet aldrig med mig som sagt free happy smileys

Har varit på öppna från ungefär halvtio till tolv, fick sjuts hem av Milinda, mkt snälla kompisen ;)..
Sen hem så kom mormor o morfar över så pratade vi lite så följde morfar med mig o hämtade ut paketet, sen precis efter det kom Maria så då vart de fullt upp med prat o så då, sen vart Teo vild osm en häst o skulle ha all uppmärksamhet som alla kan ge. Tur Telma va trött o somnade, o hon sover än, kollar allt till henne då o då, för o vara på den säkra sidan. Sen va de kolla räkningar osv,
h a t a r  v e r k l i g e n  R Ä K N I N G A R!

Ja sen så kom Jenna strax efter det, då gick Maria hem för hennes pappa skulle komma, så då lade vi Teo o han kom till ro till slu o somnade, för han va så uppe i varv så han visste inte vilket ben han skulle stå på. Så äntligen kunde jag o Jenna prata lite o komma ikapp de dagarna vi inte setts free happy smileys 
Du är verkligen världens bästa vän! ♥

Så ska vi iväg på kalas sen vid sex, åker upp med mormro o morfar, är ju så kallt så jag orkar inte gå upp dit.
eller jo orkar gör jag väl men nej skönare o åka bil när man kan :] Jimmy o Teodors ak åka moppe, Teo vill gärna åka den, så söt är han, hehe.. plutten!


Nu är biljetterna bokade till nästa torsdag så då kommer syrran o Alexya o Pelé, ska bli roligt! Saknar ju dem en massa, så  då ska vi umgås o sådära.. inga fel inte. free happy smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0