godmorgon lördag!

har precis gått upp med barnen, Teo har lekt på sitt rum sen åtta imorse, men nu ville han upp =) och Telma har varit vaken sen halv nio. så har legat och myst med henne tills storebror ville upp.
Har precis ätit frukost, så ska ta mig en dusch o sen göra barnen i ordning så vi kan gå ut på promenad, om det inte regnar då! J tar en sovmorgon och jag vet inte hur länge så han skiter vi i nu på morgonen, han som missar oss om han vill med =).. Så är det med den saken!

Kvällen igår då va super trevlig, Milinda o Jag kan verkligen prata om allt mellan himel och jord, underbart att ha sånna vänner, sen är de jag o Jenna som pratar om allt med =).. delar inte mitt liv med så många personer faktiskt. Ni betyder massvis för mig. Saknar Renée med, måste se titt o ses snart o gå såklart ;)..

jaha ska iaf göra oss i ordning nu så man kommer iväg ngngång!
se you!

Tänker massvis på dig Jenna och finns för dig dag som natt, det vet du! =)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du är världens underbaraste vän <3

2008-11-08 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0