Hoppgunga!

Nuså har vi börjat o sätta Telma i hoppgungan, hon gillade det som tur va free happy smileys Vilket Teodor med tyckte, han ville också hoppa när hon höll på i den, så gullig. Sen puttade han på så hon fick fart o jisses vad hon skratta ;)... Kommer ihåg att Teodor han va yngre när han fick hoppa i sin, vetefan vad det är med mig ibland, har inte börjat med smakportioner än heller, iofs rekomenderar ju BVC det vid fem månaders ålder egentligen, så jag håller mig till det, men hon har fått smak lite lite av oss, men hon gillar det inte än, hon vill ha sin flaska med välling ;)..

Har ni tänkt på attman säger vad du är duktig mkt till sina barn, diskuterade det idag på öppna, alla mammorna där uppe gör det, åh vad du är duktig osv.. Duktig, försiktig o nej är nog de som kommer mest ur ens mun =P hehe..


 

Nu ska jag mysa med barnen medans J är på möte.
Telma är väldigt kinkig nu ikväll.

Och Teodor vill trösta hela tiden, så mysig är han.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Aaa så sett om man har nån o åka pulka med så kan det vara lite skojj, men tycker att snön kan komma i december o vara månaden ut o sen kan det försvinna :) I helgen ska vi ha kalas o fest :) Ni då? Puss

2008-11-21 @ 22:14:57
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0