imorgon.

Kommer jag ha mer tid att blogga lite, har verkligen inte haft så mkt tid idag, har grejat mkt i hemmet och så, bytt gardiner i Teodors rum, så nu har han ett pojkrum ;).. Ska greja klart i Telmas rum snart också så hon får ett flickrum.

Jimmy är på möte till 7 efter det ska jag promenera på en 45 minuter, sen har jag kvällen att mysa och gosa med min härliga familj =)..

Pratat med syrran också, de är klart att dem kommer nästa vecka, ååh vad jag ser fram emot det alltså. Min älskade syster o hennes familj.

vi hörs imorgon bloggläsare! =)

Kommentarer
Postat av: Micca

ja du får ta o sno listan haha, de e rätt kul o fylla i , mindre kul o läsa allt kanske men de e ju inte vårt problem haha



pus spå er sötnosarr <33

2008-11-11 @ 23:05:52
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0