Jag ser de snöar..

Jag ser de snöar, o de är ju vanlig snö, ingen blöt, tror jag iaf =P..
Tycker det är så mysigt när de snöar ute free happy smileys

Telma hon har somnat igen efter att vi badade ungefär en timme, va undrbart skönt och Telma gilalr ju att bada, helst ska vattnet vara ganska varmt.. skulle sett Teo o Jimmy igår, de va som två kokta kräftor när de kom upp ur vattnet, så röda  

Nuså, ska jag blåsa håret o sen platta lite sen iväg o hämta Teodor. Mormor ska med idag med o hämta honom, då blir han nog glad igen, sen bums isäng när han kommer hem, för igår kväll somnade han inte förens åtta, o sov ingen middag, iofs vaknade han inte förens kvart över åtta idag, men endå, tror han kommer vara ganska så trött! Men de märks ju.

Sen blir de inte mkt mer av idag tror jag?
igår gjorde jag ju de mesta i våra garderober, o får se om Maria kommer ikväll o hämtar upp kläderna jag inte vill ha längre, de va en hel del som sagt! Skönt o bli av med free happy smileys de va allt från tröjor till byxor,  plus en hel del linnen! 

Guud vad jag tjatat i bloggen idag, ska fortsätta lyssna på lugnafavoriter
Tjjiiing free happy smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0