JOBB!

Sådär JA, nu har min käre gubbe fått sig ett jobb i några veckors tid, man kan ju alldit hoppas att han får fortsatt anställning efter dessa veckorna han jobbar för häxa =) fy fan vad gött de känns.
Kommer bli ovant och vara hemma själv med barnen när vi båda har varit hemma nu i ett år snart tillsammans.
Men de komer nog gå mkt bra, jag kan allt ta hand om mina käre små barn och deras behov =)

åh är så glad för Js skull, vet hur länge han velat komma in i jobb branchen igen, han har inte jobbat sen i Juli månad o de va ju bara en vecka ungefär (m e d  s a m m a  g u b b e  s o m  n u). Så vi håller T U M M A R N A på att han kanske kan få en anställning hos honom.

Nu sover min snutta och Teo kom hem från dagis nu och ska sova han med =).
Och jag ska göra goood mat o pussas med min älsko! hii..

Hoppas jag o Jenna kan ta oss en promenad sen när Jimmy åker på möte.
Vi gick ju en sväng förut me inte så långt. ;)


Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Reneé

Vad kul för Jimmy =)..Vi håller tummarna för honom här oxå att han får anställning nu...

Hoppas att allt är bra med er annars gumman, här är det mysko tomt när man är själv med Ts barn hela veckan men det funkar helt ok fast jag trodde att det skulle bli lite oroligt med barnen men dem känns hur trygga som helst =)

Massor av kramar..//R

2008-11-05 @ 14:57:43
Postat av: AnnaKarin

Håller både tummar och tår för hans skull !!

2008-11-06 @ 16:28:40
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0