Julklapp till momor/farmor

Kunde inte motstå att beställa en varsin väggkalender med barnen i free happy smileys
Får hoppas dem blir nöjda med dem bara. Va inte så farligt dyra heller 99 kr styck, så då kommer vi billigt undan för en sån fin julklapp ju =P Jag skulle vilja ha en egen men så har jag redan köpt en för 2009, jag vill ha en sen för 2010 då de blivit större o har lite mera bilder att välja på på Telma free happy smileys

snart får jag besök av Maria!
Ska gå o ta upp Teodor från badet o sen göra oss i ordning.
Ha en bra eftermiddag.

free winking smileys

Kommentarer
Postat av: Ellen

ok.. För Ronny är extremt osäker o han ser mej knappt =(.. han är så inne i sej själv att han inte ens märker mej =(. Så de var därför ja fråga. Ne ja fick aldrig nå erbjudande om anhörighets dagar tyvärr så ja har inte kunnat gå på de. Ja kämpar dagligen o stöttar honom genom allt

2008-11-18 @ 12:59:35
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi ska med göra väggkalender till Elises mormor/farmor :)

2008-11-18 @ 13:59:04
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe sånna kommer vi nog med köpa till typ alla nästa år ;) iaf bebis mormor, morfar, min mormor, min farfar.. osv ;)

2008-11-18 @ 15:08:47
Postat av: Kicki

de känningar jag har är ju att de trycker neråt, typ en vattenmelon mellan benen :P sen att ajg har fått ont i svanken, typ mensvärk.. om de nu är några känningar på att nått kan va på G så småningom? :P hur kände du att de va på G? kraam!

2008-11-18 @ 16:19:15
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0