Läggdags.

Nu har både jag o Jimmy nattat barnen, så nu sover de för natten, iaf lite för natten.
Får se när Teodor tänks vakna imorgon bitti, hoppas ganska tidigt så han kan sova middag tidigt så man kan göra ngt kul på eftermiddagen.
Hoppas Jenna har tid för oss så vi kan ses, vet att Teo längtar så efter dig. Jag med såklart fast vi sågs i förmiddags =P

Kvällen har bjudit på att pappa kom förbi i några timmar, jag gick en kortpromenad på ca 30 minuter, maten gjordes och Pussats med min gubbe =) och haft barnen runt benen, Teo har verkligen blivit mammig nu, han ska ha med mig överallt, så sött! Känns verkligen bra som jag skrev tidigare.

Jag ska slå på tv serier som jag tagit hem, o lägga mig och bara njuta av sängen, ack så skön den är ibland =P

SOOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0