Magsjuka Beetty

Är idag frisk, är VÄLDIGT glad att magsjuka håller i sig i 24 timmar bara, började igår morse, trodde de va kyklingen som jag åt i fredagskväll som var boven, men sen när jag inte fick behålla ngt alls som jag fick i mig, hade feber o mådde illa så misstänkte jag att de va magsjuka :(.. fifan.. säger jag bara de va INTE roligt och jag önskar ingen får detta, bara min värsta fiende ;) haha! mendå men iaf, vi skulle gått på dop som jag ville gärna å på men tyvärr kunde inte, så Jimmy pallade sig iväg med Telma istället, så jag fick vila mig, för Teodor sov ändå. vid tio igår kväll kunde jag äntligen få i mig ngt att äta, o fick behålla det o idag när jag vaknade mådde jag mkt bättre, känner mig inte hundra men jag kan iaf äta o hålla igång :)

Förlåt att jag missade erat dop alex :(..

Nu kom de folk.
Puss!

Kommentarer
Postat av: tess

Fy för magsjuka... ja blir så sjuk så de håller ja mig ifrån om ja kan tyvärr e de väl snart vår tur med... BLÄÄÄ



Nej ja ska inte på nå julskyltning. Ja jobbar till fyra sedan vill ja hem. Å skulle ja ha gått hade vi gått hemma. Degerfors drar inte kan ja inte påstå... sorry men så e de.De räcker att jobba här //Tess

2008-11-30 @ 13:02:23
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skönt att du mår bättre :) Typiskt att det kom just denna helg då du hade besök o skulle på dop.. :/

2008-11-30 @ 22:33:14
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0