Morgonpromenad.

Fick mig först en morgonpromenad till förskolan med Teodor, sen tillbaka o mötte upp Jenna så gick vi hem till oss, Telma fick hoppa lite hoppgunga sen ville hon sova så vi tog oss en promenad till kronhallen o tillbaka till henne o kökade frukost o umgicks en sväng :).. alltid lika trevligt. hii.. Världens bästa!

Ja som sagt imorse så vaknade man kvart i åtta o skulle vara på tandvården 8,20 de va ju bara o glömma, fick ringa o omboka.. typiskt för de va ngt man skulle göra. Hehe..
Iofs somnade jag nog kvart i fyra inatt sist då jag tittade på klockan, precis de timmarna Telma brukar vakna o vill ha mat, så jag har INTE fått mkt sömn inatt, men inte är jag sur för det :).. Får skylla mig själv att jag drack en cola. Så de blir inget sådant emd socker i efter 7 för mig, för jag får värsta kicken av det ;).. haha..

Ska snart hämta Teodor då morfar ska ha Telma en stund, men han ville ut o gå med henne så ska väcka henne om en stund så hon somnar i vagnen sen när han har henne så han inte blir så nervös =P..
Nu ska jag gå o fixa lite hemma, min käre älskling kommer hem tidigare idag... ska bli SKÖNT! =)..

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0