Promenad.

Åååh jag fick min promenad nu på morgonen, igår slappade jag ju hemma precis hela dagen, eller ja inte slappade men gick inte alls ut, fy bubblan vad jag kände mig dålig innan jag la mig.. men imorse gick jag med Teo och Telma till dagis, sen tog jag o Telma oss en promenix genom älven o stora halla vägen :).. så har iaf samanlagt gått ungefär en timme. De känndes väldigt bra, sen har världens bästa Jenna lovat att vi ska gå ut ikväll när Jimmy kommer hem ;).. hehe.. Och så ska jag och Telma upp till B V C o vaccinera o väga o mäta.. så jenna ska passa busungen teo, han kommer säkert ändå och sova middag.  Nu sover Telma middag iaf, uppe i hallen i vagnen. Så jag passade på o sätta mig här.

Satte upp nya gardiner i Teos rum igår, väldigt fina :)..
Sen har jag satt upp i Telmas, ser helt annorlunda ut. mkt nöjd vart jag faktiskt.
När hon blir äldre ska hon få ett fint prinsess rum ;).. har redan kollat vad jag vill ha för saker på http://ellos.se super fina prinsess saker har dem! Teodor han får nöja sig med döskallar som alla andra grabbar =P..

Ja nu under tiden Teodor är på dagis ska jag damsuga och skura golvet, har lovat Jimmy o göra det eftersom jag låter Teo äta glass i vardagsrummet =).. Sen får vi hoppas Milinda kommer en stund ikväll, Pratade med henne förut när jag va ute o gick! =) henne har man riktigt roligt ihop med.

Guuud vad jag längtar efter Jimmy nu när han jobbar, jag har varit och blivit så bortskämd nu när han har varit hemma så länge med oss, men en sak tycker jag iaf är bra med det dvs pengarna och att Teodor och jag har fått tillbaka våran kontakt igen :) det gör mig som mamma otroligt lycklig. Förut va de ju bara pappa som gällde, nu är de mer mamma, jätteskönt! Undra hur Telma kommer och bli, mammig eller pappig. Just nu är de oftast jag som duger, men de kan man ju förstå, ja appråpå ingenting! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

på ljuvating.se har de med super fina grejer till tjejer :)

Ska köpa där lite i julklapp till Elise fast spara till hon får eget rum, för grejerna där går som bara den :)

2008-11-12 @ 10:55:58
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes har bott där nere i 3 år :) jasså :) vart i gbg bodde du? aa vi får göra det :D hihi

2008-11-12 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0