Sagan om Ringen!

Fy  F A N  vilka bra filmer det är alltså =) Kan inte titta mig mätt på dem, har satt på den första nu.
Och Teodor tittar på dem för fullt, helt fachinerad av alla effekter och ljud och så, hehe.. Så söt när han sitter alldeles stilla, det är inte var dag han gör det framför TVn, när vi kollade på Eragon va de likadant super stilla, snuttegubben =)..

Idag va de lika igen, J tog sovmorgon tills nu!
och min sömn är lika rubbad som alltid, sover så lite om nätterna och vaknar minst 6 ggr för o ge Telma mat, somnar sent o går upp tidigt, jag får inte ihop det riktigt. och Jimmy rör inte en fena, hjälper inte till ngt alls, imosre skulle han upp tidigt, aah säkert.. de gjorde han inte!
Visst det är inge jobbigt och gå upp med barnen, men han får svårt o sova ikväll istället när han ska upp o jobba imorgon, det jag tänker på. Men nu är han så spetsad av jobbet så han försovber sig inte, sen hämtar ju Chefen honom varje morgon o sjutsar hem, kan de bli bättre chef han fått?! =)

Snart kommer hans bror så ska de byta bromsar på hans bil sen ska barnen sova middag och efter det blior de ut och gå :).. vi måste även handla, har INGET i kylen typ! 
Sen ska jag se hur världens bästa Jenna mår idag o se om man kan gå upp till henne lite på kvällen utan barn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0