SUR!

ååååh vad trött jag känner mig..
Nu har syster lovat att komma imorgon, och så ringer jag o frågar vet ni vilken tid så jag kan boka biljetterna imorgon..
nej då säger hon vi åker på fredag efter klockan 7 på kvällen.. vadå efter kklockan 7, hon har LOVAT mig att hon ska komma imorgon.. så jag vart jätteledsen o de sa jag till henne.. Pelé måste på möte så de kommer klockan 12 på natten, men då sover vi sa jag o jag tänker inte sitta uppe och vänta för att dem ska komma så sent när dem har lovat mig att komma som imorgon.. så nu är jag lagomt sur faktiskt..
När jag lovar henne att jag ska komma så kommer jag också...
Allt ska jämt kretsa kring Pelé, hon vågar aldrig säga ifrån eller ngt till honom, alltid han som bestämmer.
Jag känner mig så jävla trött på att hon aldrig kan stå upp för sig själv och bara säga ifrån!
HUR svårt kan det vara?! Nu är jag förbannad som ni säkert märker, men de är inte mer än rätt, lovar man så ska man hålla det..

just nu känns de som de kvittar om de kommer..
jag blir så jävla lack på att hon håller på o vela hit och dit,
för först skulle de stanna tills den 30de o sen helt plötsligt till den 25e, de blir ALDRIG som hon säger.. o  d e  g ö r  m i g  s å  j ä v l a  S U R   o  l e d s e n . Jag orkar snart inte ställa upp på allt som händer mellan dem hela tiden..
Det slutar iaf med att hon går tillbaka o sen mår dåligt igen.. men jag är ju hennes syster o  ka ställa upp, jag kommer alltid göra det oavsett, men de blir tröttsamt o de har jag sagt till henne antingen får du leva med det eller inte.. ja nu är jag så jävla besviken.. nu är mitt humör i botten!

Kommentarer
Postat av: AK

Men usch... Himla velande det där :( Förstår om du blir besviken !! Det blir jag med !! Får vi se om de kommer alls då... Hon kan väl åka sj med Alexya jue, han kan ju komma senare om han måste på möten och grejjer...



Ja halleluja för att kunna skriva av sina känslor :P



Kramis

2008-11-19 @ 12:20:20
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0