TÖNTIGA folk!

åååh vad jag tycker folk är TÖNTIGA som gör Bilddagböcker o skriver att man måste ha lösen för att gå in.
Har sett att det är VÄLDIGT många som går in på min sida bara för o se bilderna, för att jag blockar de som inte är medlemmar eller har egna bilder! Hur kan man vara såpass nyfiken av sig att titta på andras barn? Jag är då inte det, men mitt liv är jävla intressant det vet jag redan ;)..

Ja jag är tillbaka, ska se om de blir lösen eller ej, fick ett väldigt fint inlägg av angående det Tess som stämmer så jävla mkt, tacka ska du ha! =) Finns ju så mkt sorgliga människor tyvärr! =p haha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bry dig inte om asen :)



Har saknat dina inlägg! <3



Skönt att ha dig tillbaka

2008-11-25 @ 21:52:56
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0