tråktråk.

Har haft så tråkigt nu sen Telma somnade för en timme sedan typ, har suttit o grejat med bloggen o nu ger jag mig, får ändå inte till det som jag vill! PUST. Men nu får den vara ROSA.

Jag o Telma badade förut, underbart mysigt. passar på medans det är lugnt o skönt hemma.
Mormor ska med oss till dagis sen o hämta Teodor, ifall hon ngn gång skulle behöva hämta honom ville hon veta vart han fanns o hämta free happy smileys  Får se hur han reagerar när mormor är med, fast de blir ju hans
(g a m m e l m o r m o r)

Klockan är redan ett och snart ska vi gå, får se om telma vaknar snart, jag ska ta mig ngt o äta har inte hunnit druckit mitt Te eller ätit ngra smörgåsrån än, så min frukost blir nu med spagetti o köttfärsås, mumma!

jaha magen kurrar verkligen nu så dags för mat säger den free winking smileys
På återseende.
Ja vi hörs nog sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0