underbar promenad!


har precis varit med två underbara flickor, Jenna o Cissi.

först gick vi en långpromenad genom strömtorp, o pratade o så.
sen va vi till affären ern snabbis, hmm må tro att Teo har ett  R I K T I G T  humör. Ganska jobbigt ibland.

Har kommit på att jag inte funkar med så många andra, vissa blir ju tydligen sura för ingenting o jag personligen orkar inte med sånt! de klarar jag mig utan.
Kan inte alltid ha tid för alla när jag har en familj o ta hand om! och de som känner mig vet hur jag är och fungerar!


nu ska jag packa upp varorna o sen mysa med barnen innan dem ska nattas!


älskar er mina skitungar ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

a visst :)



Eller hur.. Men inte sitter de på de rätta ställena :P

Men i ansiktet och armar och mage ser jag att det hamnat lite, men fattar inte det är ju mkt men syns inte så mkt..!

Visst är jag normalviktig för de men usch..!

fast bleve mkt skräp mat nu när Henke jobbat kväll.. Men blir nog bättre med nu snart kanske när Elise blir större och hon börjar äta den mat man själv lagat eller då måste man ju laga maten. Och sen cola kan inte sluta dricka cola jag älskar det, men måste börja lära mig dricka vatten :P

Ja men det gör jag så gärna mig kan du räkna med :)



2008-11-03 @ 19:36:12
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ligger ned och trycker hela min tyngd mot golvet och sen reser jag mig upp, kollar upp i taket och så högt att det känns sen ner och nuddar inte golvet utan är lite ovanför. Dom tar :) Kan ju göra fotbolls också men då måste någon putta på dina ben - dom är svinbra!



Jag tyckte också om Pippi :D

2008-11-03 @ 19:42:00
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0