Vill gå på bio!

Vill se den nya filmen Twilight, verkar ju skit bra.
Men får nöja oss med o ta hem den när den kommer på nätet i bra kvalite ;)

Ska bli skönt att ut imorgon. J är ju nykter som vanligt,men jag har köpt mig tre cider o snutta på.  De räcker för mig, jag är ju inte direkt ngt mkt för alkohol. Man kan ha kul utan det, skönt o slippa ha sug efter alkohol bara sådär som kan komma på en del, de är varning för alkoholist!
Bara jag och Jimmy. Barnen ska vara hos farmor, eller med farmor hemma här  free happy smileys
Vill ju gänra inte lämna dem, men jag o J behöver lite tid ihop bara han o jag.
Vi är sällan ute o ngn gång behövs det ju faktiskt. Sen kan de vara kul för farmor att ha sina barnbarn lite, fast de iofs kommer sova =P

♥Älskar mina barn o min J♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack så mycket. ja de är super jobbigt.. känns som om han har slutat älska mej. åkte till Gävle för hans skull o nu är inte ens telefon på :(

känns väldigt jobbigt.



har du nån msn? lättare att snacka där lite privatare.



jag har truelovemate2tmail.com



bara att adda mej

2008-11-21 @ 15:26:53
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: AK

Vissat verkar den bra :) Ska nog iväg senare i dec med en kompis och se den :)

2008-11-21 @ 16:13:09
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0