Wohoo

Systeryster kommer inte förens nästa torsdag, men jag bokar biljetter tills imorgon eller nu vart de fel, jag bokar biljetterna imorgon så får de hämta ut dem tills nästa vecka. free happy smileys
Så nu vart jag på bättre humör efter jag fick gå min promenad, sen tog jag mig en snabbtitt hos pappa också, eller ja jag va där i över en timme, vi kollade på film o sen pratae vi lite, inga fel. Pappa är ju alltid pappa! Sa till honom att han får titta ner i helgen på en kopp.

Nu har vi bestämt oss iaf för att göra ngt själva på lördagen så vi ska på en spelning i kristinehamn, Jimmys bror Fredde spelar så vi åker in med hans andra bröder Totte o Steve free happy smileys De ska bli kul, så får farmor sitta barnvakt åt mina små gullegryn, eller våra. Åhh de känns redan nu i hjärtat att vi ska lämna dem för ngra timmar, emn vi behöver tiden ihop jag o J. Bara kramas o umgås en hel kväll utan barn! de kommer kännas super bra!

ååh har ont i huvudet, måste dricka lite mer vatten, tror hjärnan känner av att den inte får sitt godis ;)..
snacka om att de är dags o tagga ner på godis.. att man kan bli så jävla beroende av det.. ocgh sola, fyfan!
Min snuffla ligger o pratar med djuren på sin babysitter o är så sööööt.
Imorgon ska jag sätta in bilder på henne på bilddagboken, hoppas våran nya kamera kommer snart så vi kan göra oss av med den andre, som är så jävla dålig! Bleehh..
Jaja, de va nog allt för ikväll, ska umgås med J inann vi båda stupar i säng.

Bliir en låååmng dag imorgon med barnen o sen kalas på kvällen...
Ska hämta ut mitt paket från ellos också. free happy smileys Lite Julklappar till barnen.

Ha en bra kväll gott folk! Tjooo

Kommentarer
Postat av: Reneé

Hej skrutt...såg att du hade bdb men man måste ha lösen för att få se bilderna så jag fick inte se några..Hoppas allt är bra annars. kram

2008-11-20 @ 07:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0