Bestämt mig.

Nu får de vara NOG med allt småätande med godis och detta cola drickande, självklart går man ju inte ner i vikt om man håller på som jag gör. Jag vill ju ha ett mål till o passa i mina kläder igen och sådära. Och äter jag godis så mkt som jag gör o dricker en liter cola om dagen så är de väl klrt man inte blir slank!

Så nu har jag bestämt mig för en gång i veckan räcker med ngt gott o sött, första veckorna nu vet jag att jag kommer o känna mig sugen på precis allt, men ska jag kunna få den figur jag vill ha så ska jag väl ta o göra ett försök o gå ner i vikt.

De blir till o äta frukt o dricka vatten när jag är sugen på cola/godis och diverse. Mat de äter jag ju redan otroligt mkt =).. Mat är mumma! lever hällre på mat än snacks o sådant iaf, haha.. eller vad säger ni? Mat är väl godare än godis?

Nu ska jag gå o ta barnen, Jimmy lämnade mig själv med dem nu.. för han o Oskar skulle fiska.. de är inte lätt må jag säga när Teodor lyssnar till 0%. de gör mig riktigt förbannad, MEN vem sa att de skulle vara lätt o vara förälder? de andra lyssnar iaf, tur det =)..

de som är ensamstående beundrar jag grymt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0