Heeelluu.

Sådära ja, nu har en till dag gått bara sådära himla fort, snart natten för en viss Teo som inte varit allt för snäll idag, men inte kan barna ha bra o vara glaa hela dagarna ut. Meen de blir ju påfrestande för en annan med.
Har varit i lekparken med Jenny, Stoffe och min familj med såklart, va trevligt =).. Telma hon ligger brevid mig nu i babysittern, o är för en gångs skull inne i leksakerna ovanför. Nalle phu o gänget.

Hör att maken o Teodor är klara i badet nu, får underhålla sonen en stund till innan det är dags för sängen. Iofs gör de inget om man läggerna vid halv 7, för imorogn ska vi ändå till öppna o leka mellan 9 och 12. Ska komma ihåg o ta med mig kameran imorrn, hämtade den idag när jag o Becky, Telma o Äläääxe va på babysångstund, då maken hade glömt den där i söndags!

Ja som sagt sonen har INGEN bra dag.. pust!

Varit ute ganska mkt idag o gått o sådära med underbaringarna mina <3
de är inga fel, o alltd skoj o gå =).. med vännerna!

Idag gjorde J et bra kap, fick köpa en ståbräda för 200, så nu kan även Teo följa med mig o systra si ut o sådära, himla bra va! =)..


ha en bra kväll, bjuder på lite bilder,
enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0