Idoooool-

Oj vilket bra program Idol är egentligen ;)..
Sitter o halv kolalr påt nu, vissa har verkligen så fina röster.
Jag skulle aldrig ens våga sjunga inför en Jury, kanske om jag va bra på o sjunga.
Många sjunger ju för att bara få vara med.. dumt dumt. de glöms bort fort ändå..

Ja idag har jag inte haft ngn tid för datorn, eller jo men inte för bloggen förens nu, har beställt ett par skor till mig själv, Jimmy och ett par vinter kängor till Teo, hittade ett par super fina i adidas, men såklart fanns de inga kvar i hans storlek =(.. och i muumin med, så fina med med slut =(.. så de fick bli ett par från skopunkten till oss allihoppa. Vinterskor har vi iaf nu =).. de är bra för de kommer nog bli en kall vinter..

Mina leveranser till Jimmy o mig själv år påväg,
köpte kläderna till maken på http://sidandsally.com
Och mina kläder på http://nelly.com


Telma baby sover och Teodor gull sover med, ska laddas upp med lite små bilder nu med, så ENJOY! =)...
Ha en bra kväll allihoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0