kvällen igår.

Hade en mkt trevlig kväll med världens bästa Jenna, Marie o Emelie =).. Och Telma förståss men hon sov hela kvällen så henne va de inga problem med,. Kom hem rätt sent inatt men inga problem o gå upp imorse med barnen. Ska nog träffa Tjejerna ikväll med =).. alltid lika trevligt, Jenna åker på tisdag till grekland så måste passa på o träffa min gumsa då =P


annars idag blir de nog inte så mkt mer tror jag, gå promenad som vanligt o kanske träffa Jenna o Emelie nu på eftermiddagen o gå lite i affärer i degerfors. Haha!
Hoppas ju på att få träffa, Timmy, Liam o Angelika =).. vore ju inge fel ju. För nu har vi inte setts sen Liam föddes, o de är ju två månader sedan. =(..

Nu ska jag ägna min tid åt barnen, maken sover ut lite idag. Eftersom jag gjorde det i onsdags.
Ta lite kort på sötaste barnen osv. hii..

Ha en bra förmiddag/middag.
KISSES! =)
Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0