Ledsen =(

Har märkt nu de två sista dagarna att min mjölk börjar och sina =(.. jag som verkligen vill amma med. Men hon blir ju mätt en men kan dock inte äta lika ofta så en gång om dagen får hon ersättning nu, jag tror även att jag ska försöka o stressa mindre, för stress de finns det gott om när man är tvåbarnsmamma kan jag lova.

Och Telma märker på mig när jag är stressad o då kan hon inte äta som hon ska heller utan bökar mest, så nu gäller de o få allt till o få igång mjölken igen, jag vill amma en till två månader till, iaf tills hon är fyra månader. sen somnar ju lillan inte utan mitt bröst på kvällarna så undra hur de skulle sluta.. phuu! men men tar en dag i taget o blir de inte bättre så får hon ammas två till tre ggr o sen resten ersättning =(.. De gör mig lite ledsen.

Annars så kom vi nyss hem hon o jag, har varit på familjecentralen en stund o såg älskade Teodor genom fönstret, han är så fiiin min underbara son =P är så lycklig på dagis o imorse när jag kom upp sken han upp, de sprider glädje i hela min kropp då.

Skulle städat idag men ack så orkade jag inte, ska försöka lite sen o plocka undan de som behövs är en damsugning o plocka undan i vardagsrummet. Fick in fotöljen igår nu när vi gjort om nera i datahörnet, perfekt o amma i =)..
slipper teo klöänga på mig när hon ska äta, de kan ju med kanske göra så jag stressar mindre. perfect!

ska snart över till mormor o morfar, kanon att de bopr raktöver oss =) hehe.. morbror ville kolla på söta Telma.
Sen ska jag o familjen ut på en promenad, passa på medans solen skiner. Man blir såpass mkt gladare med soleken med.

HA en bra dag =)..

all kärlek till min familj <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

tråkigt med mjölken :( hoppas de kommer igång igen.. kram

2008-09-05 @ 19:36:31
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: tess

På tal om din morbror... ja e så usel på att koppla ihop namn å personer... men bor han här i Kristinehamn??? Träffa en här för ett bra tag sen som e från Degerfors å ja tror de e din morbro... kan de stämma...???? //Tess

2008-09-05 @ 21:25:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Har schäfer va?? Nä ja berätta för syrran å hon bara ja men de e Axelsson Bettys mormror ja bara oki ja ja vet inte.. men hon trodde de va han.



Jo de e okej med oss.. //Tess

2008-09-05 @ 22:55:20
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emelie

men vad tråkigt med mjölken :(

Men hjälper det inte med att amma oftare da ?? så att mjölkproduktionen är igång hela tiden ?? eller handmjölka om hon inte vill ha mat så att du håller i gång allt ??

puss // Emelie

2008-09-06 @ 11:07:38
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0