mår inge bra ida..

Har en snurrande känsla i huvudet, haft det sen jag vaknade imorse, känns inget vidare alls.
Har ont i huvudet på det med, Telma har precis somnat om nu så jag ska passa på o torka av lite mer möbler hemma.. blää.. maken o sonen är på öppna förskolan så därför ska jag hinna alld detta innan klockan 12 =P Lycka till Beettyy! =) promenaden den får tas efter allt är klart. Dags o börja nu så jag hinner ngt.

•Ska städa Teos rum
•Damsuga alla rum
•Torka alla golv i huset
•Städa toaletterna, åååh
•Gå på en promenad till afären
Må bättre!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja har oxå varit konstigt yr sedan ja blev förkyld undra om de e nå skit som hör till?? De e inte kul alls... BLÄÄÄÄÄÄ... Ja mår lite lite bättre å ja e GLAD för de... vill inte må så här skit.. //Tess

2008-09-25 @ 12:28:07
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de e typ så ja känner med som man e på gränsen till påverkad känns skitkonstigt å skumt... fy... hoppas verkligen de ger sig för detta är inte skoj alls..



Ja orkar bara vara ute små stunder men imorgon åker vi till Stockholm så då får ja fasen va bra PUNKT. //Tess

2008-09-25 @ 12:54:52
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0