min vikt.

Ja den går neråt =).. blir väldigt glad var gång jag ställer mig på vågen nu..

När jag skrev in mig hos barnmorskan med Telma i magen (v11+3) stod den på 59 kilo
När jag kom in på förlossningen vägde jag 73 kilo
När jag kom hem vägde jag så mkt som 63 kilo

När jag ställer mig på vågen idag blir det 64 kilo, alltså gått upp sen Telma föddes, men förra veckan vägde jag 66 kilo så har gått ner två kilo på En och En halv veckor =).. det gör mig otrologt glad.
Jag har en vikt och det är 57 ungefär som jag vill ner till, och jag kämpar för den nu med. har näst in till jämt vägt det. (förutom när jag o Jimmy träffades då man vägde 50 kilo, ALLDELS för lite)
De har gett resultat o gå promenader i mängder, slutat amma och slutat vara sugen på godis hela j*vla tiden =)..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du slutat amma nu ? Slutade du vara sugen på godis då ??

Jag är ju jämt sugen på godis ju håller på att bli galen :P

Hitta du/ni något i kga igår ??

Pussar

2008-09-27 @ 15:40:52
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hon tog inget prov om det var leverväderna som spöka , men blev det värre skulle jag höra av mig till henne eller förlossningen .

Och fortsätter det klia tills jag ska dit igen så blir det prov vad jag förstod.

Hoppas på att det ger med sig iallfall :)

2008-09-27 @ 18:18:36
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0