Promenad med flickorna!

Jenny o Christoffer kom o hämtade Mig och Barnen förut, Jimmy va iväg till arbetsförmedlingen så Jenny körde Teo i sin vagn, sen hade hon hand om honom så Jag Telma, Becky o Älääääx kunde gå o väga o mäta våra små skruttor =)
sååå shysst av Jenny o ha han dom Teo en stund o va glad att de hade gått så bra med, alla tiders. Tur han inte är jobbig o lämna bort.

Telma vägde nu 5180 o va 60 lång, öööhm vart tog bebisen vägen man hade? =)..
Men hon följer sin kurva. Det är ju huvudsaken.

Hehe ja visst är ja duktig Emelie som skaffat mig en blogg ;) va på tiden som du säger =P

Nyss ätit mat så är propmätt, Teo sover middag o Telma ligger på Jimmy o sover hon med, ska bege mig ut på en promenad med Telma sen i bärselen så man får röra lite på sig. Men de blir efter 7 då Jimmy kommer hem efter mötet.


Ha en bra dag! =)

All kärlek till mina lovers <3

Mer bilder på ingång om några timmar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men oj va stor :P Hon växer ju ikapp Elise ju..! :P hihi



Elise var när hon var 3 månader och 1 vecka 60 cm lång och vägde 5680 g dock mkt tjockare :P haha

ska ditt nu på måndag ska bli skoj och se vad elise växt te sig :P

2008-09-03 @ 10:17:03
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0