Promenad.

Ska snart ut med Telma på promenad =)
röra på mig efter maten, och måste ändå gå och handla. medans lillan sover så ska jag bege mig ut.
Eller om hon ska få äta innan, hon har ju sovit i snart två timmar.
Jaa vi får se, men ut till affären måste jag iaf, blir nog till pekås, och en liten bit till kanske. beror på Telma, tar med mig bärselen annars, där vill hon alltid sitta =)..

teodor och jimmy drog iväg på en moppetur.
J måste hämta ut babygymmet som jag beställt med. Som lillan måste börja lära sig o mysa i =P

Jaja ska passa på o gå medans hon sover ändå. hon får äta när hon vaknar o då har jag nog ändå redan kommt till affären, annars finns det bänkar runt om överallt.

Ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0