Söndagförmiddag.

Uppe med tuppen va barnen, redan vid sju halv åtta va Teodor nere o väkte grabbarna, och sen dess har han o august härjat löst, han kommer vara helt slut när de ska hem senare under dagen, men de behövdes en helg med vildingar och bus =) Man märker ju iaf att han tycker om o vara med äldre, på öppna har han börjat dragit sig till äldre pojklar med.
Undra om han blir som farsin när han blir äldre? =)..

Nu är de alla ute på gården en sväng, o åker minibike, Telma ligger o äter så jag satte mig här, väntar på att papsen ska komma förbi en sväng, bakis som han är =P

Igår hade vi verkligen fullt upp, gjorde mat två ggr på en dag de är inte dåligt för o vara mig, våfflor igår kväll och hamburgare o spagetti på dagen =) de va gott det.. Får se vad som ska hittas på idag o göra.

gjorde även om min blogg lite, hittade en sida som man kunde göra om den på. Men de vart inte mkt, bara lite rosa färgstänk och så böt jag teckenstil. Men nu vet jag iaf hur man gör =)..

Jag ska få i mig frukost så jag vaknar till liv, känns inte som jag vaknat än. Somnade vid halv fyra inatt. bläää..
men det är smällar man får ta, senare under dagen ska jag o Telma ta oss en långpromenad bara hon o jag så jag får röra lite på mig, skulle gått igår men jag orkade verkligen inte.
Men nu ska inte Jimmy åka till rockes imorogn heller till på onsdag så jag har all tid i världen o gå o å o gå =) han tar det en annan gång när han känner att han behöver åka iväg.

ha en bra förmiddag.
Gooodbye/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0