Sovmorgon.

Tog mig en lång sovmorgon idag, eller jag o Telmis gjorde de, halv tolv gick vi upp =)..
de va skönt må jag säga, va iofs uppe o gav Teodor välling imorse vid åtta, men lade mig efter det igen, sen gick maken upp o tog hand om lille sonen o tog honom till dagis =).. och nu har J åkt för o hämta honom.

Idag blir de annars stekt potatis, ägg, falukorv o bacon till mat =P mums mums!
hinner inte göra så mkt under dagen, J ska hjälpa sin bror ett tag med o packa o köra bort skräp, så jag o barnen tar nog en tripp till lekparken =)

V'rldens bästa Jenna ღ va med oss igår dit o höll oss sällskap, alltid kul när hon kommer,som sagt hon är väldens bästa =) kollade på den nya svenska serien på fyran igår, riktigt bra må jag säga. så de kommer jag föja de tre näst kommande tisdagarna, och nästa onsdag börjar en ny med persbrandt =)..

Har blivit förkyld, men inge allvarligt som tur är.. hoppas de snart går över. och att de går över för Telma snart med sin hosta )= lite jobbigt. Men nu har hon slutat spytt floder iaf.


nu ska jag ta Telma o sen ska de damsugas =P..
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess

2008-09-17 @ 19:22:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0