tjosaaan.

har inte haft så mkt tid för datorn, som ni säkert märkt.
hela kvällen igår läste jag om tjejen (Madde) som avled av cancern, må tro att jag grät mkt när jag läste om hennes liv, hennes pojkväns blogg o mammans. så vacker tjej!                          
ღ skänker en tanke ღ


ska snart ut o går en promenad med världens bästa Jenna   o Cammie =).. ska bli trevligt.

 
Ska ta med mig Telma, trodde J kunde ha henne men kan du ta med henne så gör det fick jag till svars, som om det bara är mitt anavar o ta hand om henne,  jag vill med ha egen tid som han får alla kvällar i veckan nästan! de tänker han inte på. kan påpeka att han har inte hand om Telma mkt.
Jag har henne dygnet runt, han kan ta henne max en halvtimme om dagen, sen ägnar han all sin till åt Teodor istället.. jag tycker faktiskt det är lite fel.. det är precis som att han inte vill ha Telma?!
Jag har hand om barnen själva mkt på kvällarna och jag ägnar Teodor tid, samtidigt som jag har Telma.. o om hon sover. Som sagt iblandd undrar jag om han inte känner ngt för sin dotter...  Jag blir lite ledsen faktiskt.

ha en bra eftermiddag, får se om jag återkommer ngt mera idag.

Älskar er barn!

Kommentarer
Postat av: tess

Kikar in... hoppas allt e bra... //Tess

2008-09-18 @ 15:07:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jobbigt det med Jimmy men det är faktiskt vanligt att det är så första tiden ibland är det så mer med första eller andra.. Oh nu har det råkat bli så med Telma men kan faktiskt nästan lova att det kommer bli bättre när Telma blir större..Hoppas det blir bättre..

Hoppas det förövrigt är bra med er allihoppa..

pussisar

2008-09-18 @ 18:45:06
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de är okej..blev väldigt dålig igår efter min behandling bara... ja vet så de e lugnt.. //Tess

2008-09-19 @ 09:37:06
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0