tjosaan

Som vanligt noll tid vid datorn på måndagar =)

maken är iväg på möte så jag har barnen nu o de är snälla båda två, STORT kors i taket..
mkt skönt må jag säga.

Teo blädrar i sin traktor bok, hehe, han är galen i traktorer för er som är intresserade =P..
Telma sitter med i mitt knä nu. och har precis bajsat så nu är hon nöjd för idag.

Varit på promenad imorse o köpte en födelsedagspresent till världens bästa Jennna =).. som för övrigt kommer hem imorrn, saknat snuttisen väldans!

sen har ja, Telmis, Becky och bästis Äläääx ♥  varit på öppna (grabbarna i familjen va ju självklart också med upp) o sen babymassage, va väl sioså, vill lära mig annat, men de är ju trte ggr till =) så de finns ju med vill säga. Va kul att Du kom Emelie med sötnosen Elise, kom mer vettja ;)..

nu ska jag gå o njuta med mina barn o deras snällhet!
snart IDOL meeeed.. hiii..
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hihi !

Din barn är oxå så goa.. Hihi, söt bild på teo i leklådan :D

Jo allt är bra med oss!

O med er då?!Telma växer !?

2008-09-29 @ 20:43:55
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: tess

Hej gumman... hoppas ni får en bra tisdag å att allt e bra med er... //Tess

2008-09-30 @ 09:05:35
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emelie

absolut ska jag komma var faktiskt skönt att komma ditt man kände sig så välkommen :)

Fast sandra Sandra stressade mig och tjatta hela tiden om att gå och så det var lite jobbigt...Men hon är en bestämande tjej..

Så kul att värkligen se Telma vaken så gullig..:)

pussar

2008-09-30 @ 11:33:22
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0