trött Betty-.

Idag är jag otroligt trött, bleh, ville inte gå upp ur sängen imorse när Teo vaknade, men när jag väl gick upp o gjorde välling vart jag lite små pigg. Så kom Teo med oss ner i sängen o myste lite o sen va de härj igång.. aldrig kan han vara stilla för länge det är ju farligt o bli trött =)..

Men maken tog med Teodor upp o badade han, och nu har de åkt ut till lekparken, jag orkade verkligen inte följa med, är så himlans trött. Telma ligger o små piper i babysittern så ska gå o göra henne i ordning o mig själv så får vi se vad dagen utger sig för o hända.

Vill gå ner till faster o hälsa på med. Vi ska få kläder till teodor med o de tackar man ju inte mej till =)..
Ska få låna massa kläder av syrran till Telma från Alexya så man inte behöver köpa så mkt, vi ska ju ändå göra oss av med alla kläderna sen.
Ingen ide o spara på tills våra barn blir större o ska få barn, jag vet själv att de som va snyggt när vi va små är ju urmodernt nu o har inte andvänt ngt av det till mina barn faktiskt. De enda jag ska spara är laban o Milla kläderna. Resten ska vi sälja o ge bort. =) Vi ska ändå inte ha ngr mera barn nu.

Det är j väldigt fint väder idag så de blir iaf en promenad på ngn timme sen ikväll för mig o Telma.
Efter Jimmy varit på sitt möte, klockan 9 ikväll är de Tvn för mig =).. Efter det är de dags o sova!

Va även hos världens bästa Jenna  hela kvällen igår, hon busade som vanligt med Teodor =).. De åkte ju imorse till grekland,
Teo vart väldigt impad på att de va mörkt ute när vi gick hem ;) han va tätt intill mig, tror han är lite små mörkrädd, men de är ng de flesta barn skulle jag tro?

Nu ska jag göra lite nytta!
Ha en bra dag allihoppa.

KISSES Beetty

Kommentarer
Postat av: tess

Så ser ja de med... men inte Gertrud hon säger gammelfarmor för hon e farmors mor... De finns nog inte något rätt å fel... //Tess

2008-09-23 @ 11:57:08
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0