Utgång med tjejerna =)

Jaha ni igår va jag ute med flickorna, Vart jag, Jenna, Emelie, och Cissi, killarna de kommer jag inte ihåg vad alla hette direkt =P Skulle inte med ut iom att mitt leg gått ut, men tejerna övertalade mig o följa med o klart jag gjorde det, har inte varit ute på super länge. Och kvällen va otroligt rolig, mkt skratt och mkt dans. HAHA, Jenna killen med kostym, vilken stjärna!

Saknade mina barn otroligt mkt, men de hade de bra hemma med pappa, de sov ju hela kvällen, o maken va så söt emot mig, han visste inte vad han skulle göra utan mig, han är så van att jag jämt är hemma. och han skickade massa gulliga sms =).. Älskar dig Jimmyt! Han va vaken när jag kom hem, han kunde inte sova utan att jag kommit hem. Det känndes väldigt bra faktiskt.


hela dagen idag har gått fort som attans med, inte varit hemma direkt.
Liam, Angelika och Timmy kom förut o hälsade på, gud så go unge ni har =).. måste som ni sa planera in en helg snart o hitta på saker o diverse. Inga fel.

Ska vi göra med Jenna o Totte med, eller hur Jenna, vi ska fritera mat o bli lagomt feta =P..
träffade Jenna en stund förut, hjärtat va med mig o telma till affären en stund.
sen gick jag o T, upp till F igen o nu har vi nyss kommit hem, Teo han sover som en stock redan, maken gjorde mat o tände ljus *vad har hänt med dig?* Men jag uppskattar DET verkligen. Väldigt mysigt. Till veckan ska vi gå till Js pappas grav med o tända.

Nu ska jag ringa Jenny o höra hur snuttan mår! vill ses snart ju. alldeles för längesedan, hoppas hon är ledig på fredag när jag ska in till stan. Vill träffa Marina o Ella med. =).. mkt träffandes.

Ha en bra kväll =)
nu ska de mysas så fort maken kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jo får göra de :)

när är det öppet och tider ???



pussar

2008-09-22 @ 08:19:35
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0