vilken dag..

En av mina sämsta dagar hittils iår, mått skit dåligt psykist.
Jag fattar inte vad det är som gör att jag får sånna här dåliga dagar.
Blir sur o förbannad och bara gråter då.
idag har de gått hyffsat ändå med tanke på att jag haft barnen helt själv hela dagen, den har ju gått fort med.
Men teodor är så elak ibland, kastar saker på mig och telma och lyssnar inget, de gör mig riktigt ledsen, han såg att jag vart de förut o då skulle han fram o trösta o kramas, så han vet ju att han gör fel..

Har fått i mig 2 bullar och lite godis..
mkt till mat, skulle göra bacon o makaronen men så kom gubbjäveln hem o åt mackor istället o drog lika fort till sin bror o hjälpte honom o flytta, så då sket jag i o göra mat, gjorde burkmat till Teodor istället, min matlust är hemsk dålig när jag bli såhär.

Men båda barnen sover nu iaf så jag har lite tid för mig själv
Men den tiden vill jag ha till o gå ut o gå, men de går ju inte nu när mina älskade sover.

Idag har maken sammanlagt varit hemma en halvtimme typ, bara för o duscha äta o sen dra igen.
Skulle jag göra ngt sådant skulle de bli ett jävla liv, fattar inte varför de ALDRIG är lika för oss!

ja som ni märker är jag lagomt piss off o depp just nu o idag.
Ska bädda ner mig brevid min dotter o kolla på batman filmerna o sen sova så gott.
Ska fan inte sitta uppe o vänta på han heller..

bläääää!
So long suuckers!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ush de är jobbigt att känna sig nere. men humöret kan inte alltid vara på topp.. Förklara för honom hur du känner och tycker om att han är borta?



Hoppas du känner dig gladare snart:)

Förresten har jag skrivit blogg nu :P

2008-09-27 @ 21:58:36
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0