Gör ett försök att skriva lite!

Det va ju sökert några månader sedan jag skrev i min blogg?
Haft fullt upp med så himla mkt, som barnen flytten & vännerna & allt roliga kring det :))

Nu är man tillbaka i vardagen igen med familjen, jag jimmy teodor & telma :))..
Finns ju inget bättre än att vara ihop som en familj igen.
Vi tar det lugnt & jobbar på oss två. Än går det super bra & hoppas det gör det längre fram också.
Är lycklig över att kärleken är så stark mellan oss.

Älskar verkligen livet igen, älskar min familj så de gör ont!
Sen vännerna som funnits där & ställt upp. Jenna & Cissi ni är världens bästa tjejer!

Sen den som stack kniven i ryggen, ja den personen lär ju få smaka på sin egna medicin så de heter duga när jag får syn på henne! Ska bli intressant om hon springer hem till sin mamma då & gör en polisanmälan för jag stått & hånlett mot henne & hyttat.. hahaha.. patetiska männsika! Som sagt mig kunde ni inte göra illa ändå.. det kommer slå tillbaka på er de ni gjort mot mig & mina barn! Äkliga feta loosers!

Kommentarer
Postat av: Michellesmamma <3

härligt att du skriver lite igen :D skönt att ni hittade tillbax till varandra men det är ju de som kallas riktig kärlek :D

2009-08-12 @ 21:04:16
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: tess

Men allvar vem menar du??? Låter hemskt. Men som du säger det brukar slå tillbaka... allt för ofta är det ju så.... //Tess

2009-08-13 @ 12:42:52
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0