skriva igen?

Så va det då det här med blogg..
hmm, det är svårt att blogga när man inte direkt gjort det på några veckors tid, eller vad man ens ska skriva om.
Barnen de växer då de växer, båda utvecklas mer & mer för varje dag som går, Teodor pratar så han pratar nu.. de bara går av farten & Telma hon springer runt här hemma och rör allt hon inte ska röra. De har en stark syskonkärlek till varandra. Så mysigt & se och så bra att de redan har skapat ett band. De leker ihop & allt möjligt.. så fina barn vi har Jimmy & Jag. Sen för våran del jobbar vi nu på oss. Känns sjukt bra!

Teo är på dagsi justy nu & Telma hon sover lite, fortfarande feber som hon haft de tre senaste dagarna nu.. tycker så synd om min lilla tjej. Förbannade tänder som spökar, men de ska ju också komma upp någon gång :))..
Förhoppningsvis alla på en gång.

Trippen till göteborg den närmar sig :D.. rooligt med en heldag på liseberg med älskli medans barnen ska vara hos min mamma. Så marknaden nästa helg.. roligt för barnen & åka lite karusell då :))..

Neej då va de färdigskrivet, ska slå på en film medans skruttan sover., och vila lite jag med. skööönt.
Älskli kommer inte hem förens halv fem.. lååång tid :(..

Ha en great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0