BVC

Idag va skruttan 72,5 & vägde 8980 g
Kunde de inte slå om till 9000 prick iställ :)..
Har en stor & lång tjej, men ack så gooo & söt!
Träffade Charlotte, & hon gosade så hon gosade med Temla.
Hon längtade själv till barnbarn. Vi stod & pratade en stund innan hon skulle in.
Så kom jag hem precis, mormor gick över till sig efter att ha plockat undan här hemma & hängt tvätt, tack mormor =)..
Dock har Telma smittat ner henne lite så hon är förkyld & halsont. Som oss. Men de går ju över det med!

Teo han sover som en stock, men max till kvart i fyra får han sova så han kommer isäng ikväll, det är ju förskolan imorgon som ska lekas & efter det ska Jimmy hämta honom!
Får se hur han reagerar då & att  P A P P A  kommer :)

Kom på att jag inte riktigt hunnit äta mat än, Teodor han äter ju frukost så fort han kommit upp, hämtar mig/jimmy & säger sova, då de betyder mat i hans värld. Idag ska jag göra spagetti & köttfärsås, ska börja snart så det är klart till plutten vaknar & ska ha, han vill gärna ha mat på en gång han vaknat. Så underbara barn har jag :).. eller vi.

Såret på läppen läkte fint, han bet & peta på det förut så de börja blöda igen, men fick stopp på det med vatten & nu ska de nog läka igen! :)

Viiilll träffa Neenna snart, Teo med :)
Men nästa vecka hoppas jag vi kan ses & prata & bara umgås.
Vi saknar dig otroligt mkt Jeenna! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej jag har en kille, Hehe Han är 6 veckor idag=)

2009-02-05 @ 15:27:15
URL: http://missmaaliin.blogg.se/
Postat av: Malin

det är ingen fara, det känns helt underbart, är så härligt att vara mamma,=)bor du i karlskoga eller degerfors?

2009-02-05 @ 15:59:56
URL: http://missmaaliin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo tack vi har snö här med ;( Fy pyton... haha ja visst är det skojj att folk vet mer om en själv än vad man vet själv ;) Aaa vi sänkte han för länge sen, vill vara på den säkra sidan :) Man vet ju aldrig, nån kväll lr morgon så kan han ju få för sej att han ska kunna nått :) hihi.. Mmm ja vill ha ett jobb så ja kommer ifrån timmy lite.. Fast kommer sakna ihjäl mej efter Liam :( Nu har vi vart ute o gått en timma o så har vi nyss käkat mat :D Du är stark som klarar dej så bra själv med båda barnen :) PUSS

2009-02-05 @ 16:14:47
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Erika - Min kamp emot Fetma!

Ja, den vågen visar sina exakta siffror ;) Tror ALDRIG mina barn har vägt exakta tal så. ;) Hehe!

Ja men vad kul med nya stammisar :) hihi kommer in senare ock uppdaterar med bilder och skrift :)

Sköt om dig så länge :)

2009-02-05 @ 17:33:42
URL: http://regndroppe.blogg.se/
Postat av: Jenna

Och jag saknar er gumma <3

2009-02-05 @ 19:35:33
Postat av: Anonym

Elise är ju värsta kortisen emot Telma :) hihi allt bra med er ??

kramar

2009-02-06 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0