Familj.

Underbart det är att familjen är här :)
NI har verkligen varit saknade.

Teodor blev tokig igår kväll när de dök upp & fick en stor traktor, de bästa av allt tror jag han tyckte de va :P..
Sen fick jag en massa saker & barnen såklart, alltid underbart emd massa presenter ;)..


jag blir nöjd med bara ett kuvert där de står ''jag älskar dig på'' /Mamma :)
Jag tycker mina barn ska ha presenter, själv är jag lite mer åt de hållet iaf, jag ger hellre än får :).. haha!

nu ska jag fortsätta vara med familjen! Den bästa :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller me helt o hållet! Nu får det mer än gärna bli vår;)

Okej,härligt att du slapp gå över tiden=) Hur va dina förlossningar?Gick andra snabbare än första o så? En del säger ju att andra gången ska gå lättare?

Det blir exakt 2 år mellan mina barn,hihi=) Kram!

2009-02-12 @ 10:20:35
URL: http://mylovelyrose.blogg.se/
Postat av: Anonym

UL är runt vecka 18, inte fått tid än ;P Jag vet inte om jag kommer att hålla mig men ska försöka :)

2009-02-12 @ 12:23:40
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0