Kvällen & filmdags.

Har lekt & härjat med Teodor under kvällen vi har lekt med klossar & han har kört med traktor & grejat, de går i hundra, innan han fick gå & sova, somnade efter nio ungefär.
Telma efter tio, så kvällen va lång som igår, men inte alls så ensam :) Mina barn är ett bra sällskap, tur jag har dem, hatar att vara ensam om kvällarna annars.
Men telefonen har gått varm, pratade en lång stund med Milinda & sen svärmor & mamma såklart :)..
Skönt att prata av sig lite & berätta små händelser :)
Dröjer inte alls innan syster & mamma kommer.. imorgon är de ju bara helgen & måndagen, sen är de här nästan en vecka.. vi pratade lite om  u t o m l a n d s r e s a , V O R E inga fel.. Skulle gå på 25 tusen för hela familjen med all inclusive i 14 dagar, tålas att tänka på, är ju en stund kvar till Augusti :).. Men jag vill nog med. Ska prata med gubben & se vad han vill. Eller om vi ska ta en smekmånad & spara till den & brölloppet så vi har att göra då? Ja de spörs & se vad som sker =)

Får se om man får höra ngt från polisen snart också..
Att de ska dra ut så på tiden. Vill veta hur allt  går.


Nu ska här slå på en film & sen bara njuta av sängen..
imorgon kan jag äntligen kramas & pussas med min älskling!
har pussat ihjäl barnen dessa två dagar han varit borta..
För som ni vet älskar jag att pussas =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja gud så gott med vår.. Utlandsresa har jag o timmy pratat om oxå :) Fast det får bli mot hösten såna fall :D JAha okej, aa det gör jag & timmy oxå :( Skit träligt är det.. Men vad ska vi göra, vi kan ju gärna inte slänga ut varann, o alla kompisar jobbar så när dom slutar är ju klockan redan så mycket, o dom har sitt o vi har vårt på kvällen, allt krockar jämt :( Hihi aa bröllop va skojj :) haha ja en bil vore ju fördel om man har körkort, men vi har inte nån bil än men den dagen ekonomin tillåter så blir det en :D Pengar styr fan allt :( Pusss

2009-02-05 @ 23:23:21
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Erika - Min Kamp mot Fetma!

Vart har din sambo varit? Jobbigt när de är borta så. Vet själv hur det är när min sambo jobba en kort period i Norge. Åkte söndag kväll och kom hem fredag kväll (halv 8 typ). Usch så ensamt. Då va ja gravid med pojken och Tösen va 1år.



Nej, då ja blir 23 i år ;) Hehe! Se där ja! :) Jo, men precis. Kommer det en bebis till så är den välkommen. Jag klarar inte av aborter! Nu är vi mer än nöjda OCH vi har som du säger. En av varje ;) hihi! Men ja kör med mini-piller och vi planerar inget mer barn.



I Helgen ska vi ha kalas (imorgon) för tösen som fyllde 2 år i tisdags. Sen blir det nog att försöka krya på barnen. Leka, mysa osv. Själva??

2009-02-06 @ 06:21:27
URL: http://regndroppe.blogg.se/
Postat av: tess

Klart hon hjälper dig. De gör hon ju. Hon tar 150kr. Bara du går in på hennes blogg och frågar.... hon grejjar ju en hel del med detta nu så de ska nog inte va några som helst problem å duktig är hon...



Hoppas allt e bra.

//Tess

2009-02-06 @ 08:44:13
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej! All information finns om du klickar på "designhjälp" i min meny=)

2009-02-06 @ 09:15:25
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

usch ja då vet du ju hur det är :S fan kroppen blir ju totalt nerbruten och man blir lite halvt kocko i skallen efter missfallet känner jag:(



a det är tur man ahr bvc faktiskt,har en jätte bra tant där med :)nja hon tuggar inte alls mkt på saker så ibland o ibland inte hon har typ slutat dreggla med, hon dregglade MASSA förut men det har avtagit haha



Min kväll var lugn la mig tidigt kände mig inte nå pigg ont i skallen o så, sen vaknade lillan kl2 o vägra somna förresn kl halv 5 haha..



Har ni några roliga planer för helgen då?

2009-02-06 @ 10:04:23
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

hej nej inte så jag menade dom ringde till oss från dagis (barnen hade redan gått hem när ett barn kräktes) och berättade detta så då höll vi oss hemma men har ringt från och till i två veckor men d har inte gett sig där usch.....så vi får väl se när barna kan få börja vill liksom inte ha dom där när det går så hårt där vill ju inte att ens små ska behöva få det inte....=( jo i helgen blir det plugga och mysa med familjen hihi pöss

2009-02-06 @ 10:22:33
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå in på youtube och så klickar du in på den filen du vill visa sen på höger sida står det bädda in och den texten ska du kopigera och sen kopigera in i html och sen bara uppdatera klart :)

2009-02-06 @ 11:21:05
Postat av: Alexandra

Nej inte läst det & ska nog inte göra det , blir så förbannad över hur människor är funtade.

Slår man sitt barn kan man inte älska det , det är min mening. Skulle inte ens i min vildaste fantasi kunna göra Ängla illa på ett sådant vis .

Nej sådana mammor/pappor ska det vara skottpengar på !



Allt är bra med oss , er också?

Kram

2009-02-06 @ 13:15:01
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0