Måndag morgon!

Hela söndagen va en riktigt halv slö dag :)..
Promenad med världens bästa Jenna & resten av dagen va vi typ hemma, va & handlade en sväng på kvällen då mormor & morfar hade Telma, vill inte ha ut henne när hon är så sjuk nu :/.. mammas snutta! Hostar som bara den & de rosslar riktigt i henne.. så jobbigt & se henne så sjuk, & de har ju varit mkt sjuk för hennes del ända sedan hon föddes.

Lasse va här en sväng igår med, Jimmys vän, en riktigt bra en också! Den ska han hålla hårt i :)..

I lördags va jag hemma hos Jenna på kvällen!
Va ju inte direkt igår man sågs heller, va super trevligt & underbart att träffa henne igen :)..
Verkligen världens bästa! hiii ♥

Det är Alex, Jenna, Annakarin & Reneé som är mina snuttisar :).. ♥
Ni är världens bästa vänner!

Va iväg & lämade Teodor på förskolan imorse, & gud så vi letade efter hans nalle, & tillslut hittade vi den i målarrummet :) där de int ehade städat i helgen, dem trodde inte på mig att jag hade haft med den i fredags, men TJI fick dem :).. du hade rätt Betty sa dem med skamsen blick ;).. hehe.. jag brukar ha rätt oftast iaf! Teodor vart super glad & började nästan gråta av lycka när han fick nallen.. hehe... sötbullen! Men inatt va han inte så söt när han kom ner & skulle kola på tvn,. men som tur va va de inga problem att lägga honom igen med en puss på kinden & en bok så slocknade han direkt =).. Fö Telma har de gått sådäa, vaknat till & från av att hon hostat. Nätterna brukar ju vara värst.
Så idag blir hon & jag hemma hela dagen, vill inte bege mig ut & göra henne mer sjuk.

Imorgon då kommer mamma & mina småsyskon.
Syster Jennifer kommer inte med då alaxya är sjuk igen. Så vi kommer ses till sommaren istället.
Men de är ju inte så långt dit heller. :) Saknar dem varje dag som går..

Kommentarer
Postat av: Erika - Min Kamp mot Fetma!

Hej!

Tack för komplimangen! :)



Ah, vill med ha en stegräknare! ;) Jo, jag rör mig dagligen. Stallet 4ggr/dag och sen promenader på det. Så hoppas ja kommer tappa allt eftersom. :)



Kalaset blev snabbt bara då vi fick åka till Säffle sjukhus med barnen för de va inte pigga :( Men va inget. Fick bricanyl iaf så nu äre mkt bättre.



Jo, Thindra älskar snön :) Varit ute och åkt pulka nu. Sprungit och haft oss ;) Skojs! Ska börja med mat om en stund nu. Hammagjorda pannbiffar och potatis :) grönsaker såklart! :)Tycker om att göra så mkt som möjligt hemmagjort.



Njae, vet ej om ja kan få jobb som hästskötare. Men sökt en del på ridskolor och de ska höra av sig så fort de fått ledig tjänst. Ja har ju hållit på med hästar sen jag var 7 år så. Kan ju en del ;) Det såg dom som likvärdighet.

Ska sätta mig och söka en del jobb nu som ja hittat.



Sköt om dig och krya på lilltjejen idag. Kram

2009-02-09 @ 11:44:28
URL: http://regndroppe.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej,har sebastian systerson här så det blir å umgås med honom medans sebastian jobbar, sen är det ju bvc besök oxå,och lite annat! sj då?

2009-02-09 @ 11:56:40
URL: http://missmaaliin.blogg.se/
Postat av: AK

Åhh snuttan ^^ <3



Rackars, synd att hon inte kommer med :( Men jag fick åtminståde hennes nya nr. igår :)



Kram och Puss

2009-02-09 @ 15:51:31
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: tess

Kommer inte in på din skyddade blogg.... har ja fattat fel??? //tess

2009-02-09 @ 17:17:31
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

ha ha ha ja ibland blir de tok... ingen fara... ja du missade lite men de e ju helt okej de med... hi hi hi.. hoppas du snart är piggare. //tess

2009-02-09 @ 18:58:34
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: malin

A det är jag, jag har följt det sen jag gick i åttan typ. det är ju så dåligt men ändå så bra som man inte kan sluta kolla, jag kollar ju på datorn när jag har tid.. =) tack så mkt,

2009-02-09 @ 19:12:40
URL: http://missmaaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0