NU har han åkt.

Varför känns det så jobbigt när man vet att de ska åka & vara borta ngra dagar? medans man hemma går varandra liite på nerverna & tycker de ska bli lite skönt att vara ensam? konstigt det dära egentligen!
klart jag kommer längta efter min Jimmy, men de ska bli skönt att få vara lite ensam med barnen också! Sköta allt själv & han tjäna pengar istället :)..  Han är ju hemma om 48 timmar :)..

Ska snart kila över till mormor & fika & prata lite, sen ska hon ta Telma medans jag hämtar plutten min, som har blivit sååå mammig igen. kom ner inatt & skulle ligga brevid mig, så då fick han det, de va pippi långstrump på datorn så han va tyst faktistk men vid tre fick han gå upp till sig igen för att de blir så varmt när han ligger där & Jimmy också.. känner mig riktigt instängd då, men inatt gubben kan du få ligga brevid mamma : )..

Under våren nu ska vi lyfta upp Telmas säng så hon får sova i eget rum.
Hon vaknar inte så mkt längre på nätterna..

Sen ska vi göra om mittenrummet till ett gästrum med våningssäng för dem som kommer & sover hos oss då vi har nattgäster nästan varje helg :).. Men inte klagar vi, alltid roligt att folk vill sova & vara hos oss!

Mormor väntar..
Ha en otroligt bra dag.
Vi hörs snart igen


Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi aa han är inte stor :P ja du jag ska ringa ner till dom igen o säga att ja vill ha p-spruta eller p-piller.. :P Mmm vart ju inget i söndas, så får vi se när vi kan låna en bil & åka över :D Vad är det jimmy jobbar med då? :) Pusss

2009-02-04 @ 13:10:16
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

tack så mycket :D Nej jag har inte hört ett ljud än sen ja fick brevet att de motagit min skrivelse.. Så ja hoppas på att få nått här sanrt :)

ja de blir ibland så att man inte har tiden, ja har mina perioder med.. sitter rätt mkt vinter tid sen sommaren är man ju ute hehe :D

2009-02-04 @ 13:27:10
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0