Torsdag morgon.

Igår kväll va vi uppe sent jag & barnen, gick inte & la oss förens efter tio & då stupade vi alla isäng, va så trötta! :)
inte var dag jag är så trött. Idag blir de sova middag tidigt för Teodor då han vaknade åtta imorse. Men då kommer han kanske isäng lite tidigare ikväll, är så skönt tt bara sitta med barnen i knät & klappa deras huvuden, ja ni förstår nog, de låter super töntigt, men jag vill ge dem närheten de behöver & känna sig älskade av mig. Det är underbart när Teodor kommer springandes till mig & ska kramas & pussas. De värmer hela hjärtat : )..

Idag är hans läpp mkt bättre sedan han ramlade & bet sig rejält, men inte sa han ett ord när han ramlade & bet sig & de rann blod, ååh bara tänka på det ryser i mig, jag hatar verkligen blod & när mina barn gör sig illa blir jag jätteledsen själv.
fattar inte hur jävla tålig han är Teo, ramlar & slår sig hela dagarna men är lika glad för det :).. på förskolan har han blivit bättre, lugnare & leker mer. Otroligt skönt att höra, för här hemma när man är själv med honom är han lugn, men när vi är samlade allihoppa är de mer hyss & ska ha uppmärksamhet hela tiden. Tur vi är två då så han får den :)..

Ska iväg till BVC sen med Telma & väga, mäta & göra läkarkontroll. Se så hon utvecklas som hon ska.
Då ska mormor ha Teodor, men han kommer sova middag så han kommer inte göra slut på henne iaf :)..

Så va ju Renee & barnen här igår, va super trevligt, prawta & umgås & barna fick leka av sig. De blir felera ggr snart igen :) .. hehe..

Imorgon kommer älsko hem, natten gick bra att sova utan honom! meeeen saknade att lägga armarna om han & att han ligger så tätt intill mig annars, snacka om att man är van att ha ngn där hela tiden. Jag vet ju hur mkt jag älskar honom! Är så glad att ha honom & ha han som pappa till mina barn, han är en otroligt bra pappa faktiskt när han har barna. Busar mer med dem än mig & härjar löst, jag har mina perioder med bus, men iaf en gång om dagen med Teodor :P

Längtar så till våren nu, så man kan ut & gå lite mer sen gå till lekparken & så!
Jaa, de blev ett lite längre inlägg idag. :)

ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0