Award : )



Jag har en underbar mamma blogg : )..
Fick den av Ellen Som har två små skitungar, en pojke & en flicka,
 läser om henne då hon & jag har ganska mkt genemsamt ; )

Länkar därefter Kicki
Emelie , Angelica , Johanna , Linda
& Aleexandra

Otroligt stakra tjejer & har underbart söta barn : )..
Gillar att läsa om er & barnens utveckling!

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Kommentarer
Postat av: tess

Nej gud nej de gör ja inte hon klippte sig i stan alltså..



Daniel har bjudit mig på en hotellweekend till Göteborg så vi åker imorgon... //Tess

2009-01-15 @ 11:55:17
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman tack så mycket urgulligt juh=D nej va tråkigt usch jo det går bra än så länge hehe

tindra kom hem från dagis i dag med nästan 40 i feber stackarn hon är jätte dålig usch hatar när barnen mår dåligt önskar man kunde ta det i från dom....hoppas du blir bättre snart många krya på dig kramar

2009-01-15 @ 20:39:19
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh tack :D vart ingen kontroll idag, missa tiden med 5 minuter o då hade läkarn redan hunnit gått, så det vart inget idag :/ Men vi vägde iaf på den allmäna vågen som är för alla o den visa 6600, lite skillnad mot telma ;) aa nu är klådan borta helt typ,såå gött.. yes fick en tid till mvc den 27, så får vänta ett tag till.. Hihi japp efter sommaren ska vi sluta med preventinmedel o så får det bli när det blir, eller om ja väntar till efter jul så vi inte får ett till julibarn ;) Här är det bra, förutom att ja är trött, sovit pissigt i 3 nätter nu + att vi klev upp tidigt i morse, men imöra ska ja få sovmorgon :D:D Det ska bli underbart :D PUSS

2009-01-15 @ 20:41:12
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0