En Stilla Drink.

En kvinna satt på en bar & drack en drink. En osedvanligt snygg & sexig man gick in på baren. Han var så läcker att kvinnan inte kunde sluta titta på honom.
Mannen upptäckte detta & gick fram till henne. Innan hon hann be om ursäkt för sitt skamlösa stirrande lutade mammen sig fram och viskade i hennes öra: ''För 200 spänn gör jag allt du vill, hur snuskigt det än är - på ett villkor.''
Förvånat frågade kvinnan vad villkoret var. Mannen svarade: '' När du berättar för mig vad du vill att jag ska göra får du bara svara med tre ord.''
Kvinnan tänkte ett tag, sedan plockade hon fram två hundringar ur handväskan & gav dem till mannen tillsammans med en lapp där hennes adress stod. Hon tittade mannen djupt in i ögonen & viskade innerligt:





''Städa mitt hus'' =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0