Fräckisar!

En snubbe trackade sin fru för hennes slappa bröst.
- Om du skaffade lite fastare bröst, skulle du inte behöva behå!
Frugan greppade hans slappa pick och sa:
- Om du skaffade en större pick, skulle jag inte behöva använda din brorsa!



Två snickare jobbade i en lägenhet på åttonde våningen.
Plötsligt kände den ene att han behövde pissa.
- Gå ut på den här plankan och pissa ner på gatan så håller jag i, sa hans polare.
Killen gick ut på plankan och började pissa, men då ringde det på dörren och polaren släppte plankan.
På tredje våningen såg en kärring snickaren falla förbi och sa:
- Rune, det flög just förbi en bög utanför fönstret!
- Hur vet du att det var en bög? undrade Rune!
- Jo, för han hade k*ken i handen och skrek:
- Vart fan tog det där arslet vägen!

Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

hej har en fråga hur gör du för att få vissa inlägg skyddade?

2009-01-05 @ 21:18:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, vilka roliga fräckisar :D

2009-01-06 @ 08:54:15
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: linda

Hej hej hans företag han jobbar för är egentligen stationerde så dom jobbar i sthlm så då åker han på måndag morgon vid fem och kommer hem sent på kvällen på torsdagen inge roligt...men nu har han fått ett jobb att göra i stan i ett halvår så nu ska jag få ha han hemma ett tag så skönt=)

jag har haft medecin innan jag blev med barn med neah för under graviditeten får man inte äta denna medecin eller när du ammar. hopas allt är ba med er?

vad ska du göra efter mammaledigheten då?? kram

2009-01-06 @ 10:56:58
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0